Менеджер по роботі з клієнтами / Асистент менеджера / Back Office Sales

Компанія БІБУС Україна - українське представництво міжнародного холдингу BIBUS Group, що спеціалізується на інжинірингових рішеннях та промисловому обладнанні в галузях мехатроніки, пневматики,гідравліки та технологій захисту довкілля.
Ми пишаємося тим, що BIBUS, як сімейна компанія у четвертому поколінні, продовжує і втілює свої цінності, створюючи дружнє середовище для всіх співробітників. Ми відкриті для кандидатів із різним рівнем досвіду, оскільки віримо, що кожен заслуговує на можливість реалізувати свій потенціал. 

Обов’язки:

  • Опрацювання запитів клієнтів: формування комерційних пропозицій, рахунків на продаж, підготовка договорів
  • Оформлення первинної документації (замовлення на продаж, відвантаження, товарно-супровідна документація)
  • Взаємодія з клієнтами та підтримка продажів
  • Робота з CRM-системами та електронним документообігом
  • Комунікація з постачальниками та координація внутрішніх процесів

Вимоги:

  • Досвід у сфері B2B-продажів або підтримки клієнтів
  • Впевнене володіння офісним ПЗ (Excel, CRM, 1С тощо)
  • Відповідальність, уважність до деталей та організованість
  • Комунікаційні навички, навички планування та клієнтоорієнтованість
  • Швидка реакція на запити та вміння працювати у динамічному середовищі
  • Стабільний досвід роботи – ми цінуємо людей, які прагнуть довгострокової співпраці

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України
  • Графік роботи: пн-чт. з 9:00 до 18:00, пт. з 9:00 до 17:00
  • Своєчасну та конкуренту заробітну плату
  • Сучасний офіс та комфортні умови праці
  • Корпоративні курси вивчення іноземної мови
  • Корпоративний мобільний зв'язок
  • Медичне страхування після проходження випробувального терміну
  • Цікаву роботу, можливості для професійного зростання та розвитку