Менеджер по роботі з клієнтами / Асистент менеджера / Back Office Sales
Компанія БІБУС Україна - українське представництво міжнародного холдингу BIBUS Group, що спеціалізується на інжинірингових рішеннях та промисловому обладнанні в галузях мехатроніки, пневматики,гідравліки та технологій захисту довкілля.
Ми пишаємося тим, що BIBUS, як сімейна компанія у четвертому поколінні, продовжує і втілює свої цінності, створюючи дружнє середовище для всіх співробітників. Ми відкриті для кандидатів із різним рівнем досвіду, оскільки віримо, що кожен заслуговує на можливість реалізувати свій потенціал.
Обов’язки:
- Опрацювання запитів клієнтів: формування комерційних пропозицій, рахунків на продаж, підготовка договорів
- Оформлення первинної документації (замовлення на продаж, відвантаження, товарно-супровідна документація)
- Взаємодія з клієнтами та підтримка продажів
- Робота з CRM-системами та електронним документообігом
- Комунікація з постачальниками та координація внутрішніх процесів
Вимоги:
- Досвід у сфері B2B-продажів або підтримки клієнтів
- Впевнене володіння офісним ПЗ (Excel, CRM, 1С тощо)
- Відповідальність, уважність до деталей та організованість
- Комунікаційні навички, навички планування та клієнтоорієнтованість
- Швидка реакція на запити та вміння працювати у динамічному середовищі
- Стабільний досвід роботи – ми цінуємо людей, які прагнуть довгострокової співпраці
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України
- Графік роботи: пн-чт. з 9:00 до 18:00, пт. з 9:00 до 17:00
- Своєчасну та конкуренту заробітну плату
- Сучасний офіс та комфортні умови праці
- Корпоративні курси вивчення іноземної мови
- Корпоративний мобільний зв'язок
- Медичне страхування після проходження випробувального терміну
- Цікаву роботу, можливості для професійного зростання та розвитку